Medewerkers
Achter Scan Sys zit een hecht team dat zich dagelijks keihard inzet om onze klanten tevreden te stellen. Het team bestaat uit ruim 45 medewerkers, wij laten je graag kennismaken met een aantal collega’s, zodat je een idee hebt met wie je gaat samenwerken.
Anne Fleur
Inside Sales
Bij Scan Sys ontdekte ik de waarde van een hecht team. Zonder mijn collega’s had ik nooit zoveel geleerd in zo’n korte tijd. Ik kan iedereen aanmoedigen om, net zoals ik, uit hun comfortzone te stappen en die sprong te wagen!
Arend
Systeembeheerder
De IT-wereld ontwikkelt zich razendsnel. Er is altijd wel wat te doen en altijd wel wat te leren. Als Systeembeheerder help ik collega’s met hun vergeten wachtwoorden en zaken zoals het migreren en updaten van soft- en hardware.
Ben
Customer Success Manager
In mijn rol richt ik me op het onderhouden en verdiepen van klantrelaties. Ik geloof sterk in proactieve zorg: vroegtijdig knelpunten signaleren om klanttevredenheid te waarborgen. Elke dag geniet ik van het contact met onze klanten en streef ik ernaar om een positieve impact te maken.
Danny
Online Consultant
Bij Scan Sys vervul ik de rol van implementatiespecialist voor ImageCapture Online. Mijn dagelijkse bezigheden omvatten het voeren van intakegesprekken met klanten, het aanpassen van het programma aan hun behoeften en het geven van uitgebreide gebruikerstrainingen.
Devon
Product Engineer
Ongeacht achtergrond of afkomst, iedereen is hier op hetzelfde level. Je wordt direct en warm verwelkomd in het team, daarom voelt het alsof ik al veel langer bij Scan Sys werk.
Hugo
Product Engineer
Na 4 jaar bij Scan Sys ben ik niet alleen goed bekend met de software, maar heb ik ook mijn technische en communicatieve vaardigheden verbeterd, mede dankzij de ondersteunende collega’s en de positieve werkomgeving.
Iloy
Team Lead Product
Het veelzijdige karakter van mijn rol als Team Lead Product maakt het zo dat bijna geen week hetzelfde is. Hierdoor ontstaat er ook geen sleur. Er loopt altijd wel een project waar je bij betrokken kan worden als je dit leuk lijkt.
Jay
Senior Consultant
Tijd investeren om onze software te leren kennen is een must. Zeker in het begin is het belangrijk om regelmatig te oefenen met cases die dagelijks kunnen voorkomen. Scan Sys als werkgever biedt deze ruimte.
Jessica
Medewerker Backoffice
Voor nieuwkomers ben ik de go-to persoon voor al hun vragen, en als ik het niet weet, ken ik vast iemand die dat wel weet! Met 9 jaar ervaring binnen Scan Sys kan ik je ongetwijfeld verder helpen.
Johan
Consultant
Het allerleukste aan mijn functie is de afwisseling. Ik werk zowel op kantoor, thuis als bij de klant. De diversiteit aan branches waarin ImageCapture wordt geïmplementeerd is ook erg groot, waardoor het nooit saai is.
Jos
Director of Operations (COO)
Scan Sys is een mooi bedrijf met gezellige collega’s. Ben jij gemotiveerd om je beste beentje voor te zetten, dan weet ik zeker dat ook jij binnen onze organisatie een mooie carrière kan opbouwen.
Justun
Allround Marketeer
Als marketeer mag ik elke dag creatief bezig zijn. Denk aan het creëren van visuals, copywriting en het nadenken over website-design. Ik voel me heel erg betrokken bij de organisatie en in de diverse projecten.
Karin
Projectcoördinator
Als projectcoördinator bij Scan Sys ben ik constant in gesprek met consultants om de puzzel van planning en coördinatie perfect te leggen. Elke klant vereist een unieke aanpak, en dat maakt mijn werk zo dynamisch!
Linda
Medewerker Backoffice
Begin je bij Scan Sys? Wees nooit bang om vragen te stellen en blijf jezelf ontwikkelen. Bij mij kan je aankloppen voor alles over facturatie, licenties en inkopen. Bovenal is mijn grootste les hier: houd ideeën niet voor jezelf, maar spreek ze uit!
Maradona
Online Consultant
In 2019 startte ik op de supportafdeling, waar ik bekend ben geraakt met ImageCapture en onze klanten. Via Advanced Support verdiepte ik mijn technische kennis verder, gaf ik zelfs trainingen en groeide ik uiteindelijk in 2022 uit tot Online Consultant.
Mitchell
Teamlead Advanced Support
Met inmiddels 5 jaar dienst bij Scan Sys ben ik van eerstelijnsmedewerker tot Teamlead Advanced Support gegroeid. Het leukste aan mijn rol is dat ik een brede variatie aan taken heb, wat ervoor zorgt dat ik van alle aspecten van mijn werk geniet.
Nick
Support Medewerker
Bij Scan Sys heb ik geleerd om beter te luisteren, en met meer zelfvertrouwen klanten te woord te staan. Als ik nu een klant help, focus ik niet alleen op het probleem, maar ga ik ook het gesprek aan om zoveel mogelijk informatie te verzamelen.
Nitin
Support Medewerker
Sinds ik werk bij Scan Sys ben ik zowel persoonlijk als professioneel enorm gegroeid. Technisch, maar ook communicatief ben ik veel beter geworden door mijn dagelijkse werkzaamheden.
Pascal
Online Consultant
De samenwerking tussen de verschillende afdelingen en het contact met de klant vind ik het leukste aan mijn job. Werken in een gezellig en hecht team is erg belangrijk voor mij, en daar zit ik bij Scan Sys wel goed mee!
Robbert
Consultant
De variatie in mijn werk maakt het zo leuk. De ene dag bevind ik me tussen de glimmende auto’s in een showroom, terwijl ik de volgende dag op een imposant schip werk. Deze variatie houdt mijn werk fris en stimulerend.
Robert
Business Consultant
In mijn rol mag ik meekijken in veel verschillende ‘keukens’ en bijdragen aan het optimaliseren van processen. Dat maakt mijn werk erg dynamisch. Maar wat mijn dagen echt kleur geeft? De onwijs leuke collega’s, waarmee ik ook buiten werktijd fijn contact heb.
Robin
Support Manager
Persoonlijke groei staat in mijn team voorop! Heb je ambitie om door te groeien? Met een persoonlijke aanpak stellen we een plan op om je carrière door te zetten.
Saffeera
Team Lead Backoffice
Als ik je een tip mag geven: sta open voor leermomenten! Iedere dag leer je van de mensen om je heen, neem dit mee zodat je jezelf kan ontwikkelen en zodat je op meerdere vlakken je werk beter kunt uitvoeren.
Shah
Support Medewerker
Geen dag is hetzelfde, waardoor mijn werk altijd spannend en uitdagend blijft. Wat ik het meest waardeer, is de kans om mensen te helpen. Of het nu gaat om technische ondersteuning of het oplossen van complexe vraagstukken.
Stefan
Senior Accountmanager
Vanuit mijn rol adviseer ik klanten in de mogelijkheden en voordelen van onze programmatuur. Communicatie is hierin alles bepalend. Continu in contact staan met verschillende mensen vind ik het leukste aan mijn functie.
Vinçon
Team Lead Sales
Het is cliché, maar Scan Sys voelt echt als een familiebedrijf, er is veel ruimte om jezelf te ontwikkelen en om te groeien. Als je inzet toont, kan je hier veel bereiken.